Copywriting

Copywriting: texty, ukázky a okolnosti tvorby textu, který má prodat, odkomunikovat či dosáhnout záměru zadavatele. Přístup copywritera a pár nešvarů

Proč potřebujete copywriting?

Proč potřebujete copywriting? Prodeje, prestiž a přidaná hodnota

Spousta firem jede v polospícím režimu. A jejich weby také. Tomu pak odpovídá řešení požadavků na texty: Maruško, napište nám tam nějakou novinku – Ty, Franto, vytáhni z produktových listů nějaký parametry a hoď je do tabulky. Web je v podstatě hotový a Vás napadá jen: Proč vlastně potřebuji copywritera a ten jeho copywriting? No, odpověď je prostá: shrňme ji třeba pod trojici prodeje, prestiž a přidaná hodnota.

e-commerce

Vánoční trhy: marže a umění prodat tisíckrát jinak

Cinkání vánočních zvonečků. Tváře zčervenalé od mrazu a svařáku. Vánoční pohodička a lidi pozvolně proudící… Ale taky návaly, přeřvávání trhovců, šrumec, neustálý příliv a odliv drobných a bankovek, bolavé nohy a argumentace až do ochraptění. Nejen to najdete na vánočních trzích – mnohdy vám dojde i to, co děláte celoročně špatně.

česká koruna, CZK

Rohlik.cz zviditelnil krizi pracovního trhu v ČR

Kauza týkající se online potravin Rohlík.cz poukázala na zásadní problém vzmáhající se české ekonomiky, a tím je nedostatek pracovních sil. Celá situace je způsobena veřejnou správou, která nejenže není schopna učinit opatření, která by do České republiky přivedla pracovníky, ale aktivně komplikuje život těm, kteří tak – často na hraně dysfunkčního zákona – činí.

SEO specialista a copywriter Daniel Beránek

Zdaňme úspěch, opakuje se ČSSD

Letos na podzim nás čekají další parlamentní volby. A parlamentní volby jsou klíčové i z hlediska financování politických stran. Proto ty zkušené začínají se svou agitkou co nejdříve, i když stále opakují totéž. Jako například ČSSD se svou robinhoodovskou rétorikou a jejím nezbytným závěrem: čím víc budeme danit, tím lépe se budeme mít. Je to ale opravdu tak?