Local Business SEO a lokální SEO

local business seo
Local Business SEO není jen pro lokální podniky. Já na něm třískám víc než hospoda pode mnou. A to je přitom skutečný lokální byznys.

SEO specialista a copywriter Daniel Beránek

Lokální SEO

Lokální SEO je fakticky širší označení aktivit spojujících firmu, značku a produkt s lokalitou. U každého zboží, u každé služby se dá zapojit lokální aspekt. Každý web lze spojit s regionem – a posílit:

  1. všeobecné SEO
  2. akvizici zákazníků nejen z cílené oblasti.

Local Business SEO je pak využití specifických prostředků k naplnění cílů lokálního SEO.

Local Business SEO

Local Business SEO umí využít potenciál všech vnějších zápisů, které spojují firmu s lokalitou. A nejen to.

Local Business SEO lze fakticky využít k mnoha dalším věcem:)

Využití Local Business SEO

  1. masivní obsazení první strany výsledků vyhledávání (SERP)
  2. markantní upozadění konkurence
  3. vytvoření pozice hegemona v SERP
Google Mapy - Local Business SEO
Local Business SEO vymaže vše nepodstatné

Výhody Local Business SEO vůči obecnému SEO

  • nabízí příležitost obsadit místa mimo organické výsledky – typicky nad nimi, vedle nich či zvýrazněné grafikou:
    • firemní zápisy
    • výsledky firmy v mapách
    • obrázky
    • a další – kupř. Google generuje nad organickými i nad mapami sekci Najít výsledky na webu, která nabízí výsledky ze sociálních sítí (Facebook), z firemních katalogů (Firmy.cz), z mapových výsledků mimo Google Mapy (Mapy.cz) a z dalších webů
  • krom toho mohou zaskórovat coby klasické výsledky vyhledávání
  • vytěsňují výsledky konkurence
  • posilují vnímání firmy coby významové entity v rámci toho, jakým způsobem pracuje s významem a výsledky Google
Zdroje