Novinky e-commerce

Novinky e-commerce a online byznysu: zprávy a analýzy o marketingu, UX, sociální sítích, start-ups, vyhledávačích a SEO, copy, PR a mkt strategiích ?

Novinky e-commerce

Rozmanitostí hýří nejen podzim, ale i dění na scéně e-commerce. Alza popohnala prodeje rozdáváním másla. Facebook vyděsil markeťáky experimenty na Slovensku. Evropská komise se jala vyšetřovat výrobce kvůli diktátu koncových cen. Úřad pro ochranu osobních údajů vyšetřuje Mall.cz kvůli letnímu incidentu. A Zara prý vesele porušuje autorský zákon.

e-commerce

Cinkání vánočních zvonečků. Tváře zčervenalé od mrazu a svařáku. Vánoční pohodička a lidi pozvolně proudící… Ale taky návaly, přeřvávání trhovců, šrumec, neustálý příliv a odliv drobných a bankovek, bolavé nohy a argumentace až do ochraptění. Nejen to najdete na vánočních trzích – mnohdy vám dojde i to, co děláte celoročně špatně.

Novinky e-commerce

Eshopie v září ožívá blížící se sezónou. Ta by mohla být o to silnější, že český zákazník už zcela bez pozastavení nakupuje online. K dalším nákupům by ho mohla popostrčit implementace nejnovějších fičur elektronického rozhraní, k nimž patří např. virtuální zrcadlo či rovnou celá zkušební kabinka. Logistické zázemí dle všeho poroste do výšky. Nejenom státní svátky komplikuje provoz eshopů, čehož příkladem bylo spuštění Lidl-shopu.cz. A Koloniál.cz se pro příště bude vydávat za Košík.cz.

Novinky e-commerce

Československá e-commerce se nenechala ukolébat ani srpnovými vedry a opět překvapila roztodivným děním. Mall.cz napadli hackeři. Je nejvyšší čas myslet na implementaci platební metody Android Pay, neboť ta přijde do ČR nejpozději do tří měsíců. O důležitosti volby partnerů se přesvědčili jednatelé Portálu pepa.cz. Trendy prodejů a zákaznických preferencí se zaobíraly průzkumy PPM Factum a Accenture. Okolní státy stále skýtají zajímavé příležitosti k expanzi. A inspiraci marketingu antimarketingem můžete načerpat u Brandless.

Novinky e-commerce

Ověřeno zákazníky se dočkalo redesignu. Bannery umístíte už i na Zboží.cz. VISA se vydává na trestnou výpravu proti hotovosti. Reklamou Facebooku zacílíte i celou domácnost. Mall Group získala většinový podíl v Košíku.cz. Češi nakupují čím dál víc. ČOI kontroluje především problémové e-shopy. A v Česku roste sklad dalšího giganta e-commerce.

Novinky e-commerce

S přicházející okurkovou sezónou by mnohý čekal útlum dění ovlivňujícího e-commerce, ale není tomu tak. Naopak. Mnohé novinky jsou předzvěstí trendů příštích, které dlouhodobě ovlivní podobu eshoppingu. Ať už to je implementace digitálních asistentů, změny vlastnické struktury většiny evropských skladů, zavedení bitcoinových plateb, zákaznické chování typu loajalita a odpovědnost vůči vyzvedávání objednávek, formování nového obra českého retailu či třeba nové možnosti cílení dynamického retargetingu.

Novinky e-commerce

Rostoucí teploty neprovázejí jen sílící emoce na poli politickém, ale i spousty změn v říši e-commerce. Těžké časy přicházejí na kamenný retail v Americe, jenž hledá optimalizaci nákladů v online řešeních. Mezi lidmi roste obliba platby kartou a kupodivu už ustupuje dobírka. Sklik nabídne cílení i dle toho, co zákazník sleduje na Streamu.cz. Lidé v létě nepřestávají nakupovat zcela – jen k tomu víc využívají mobilní zařízení. Odhalenibabise.cz sice nic neodhalilo, za to Počítárna.cz dokazuje, že elektronika se dá prodávat i v malém.

Novinky e-commerce

Barvitost eshopových novinek si v ničem nezadala s proměnlivostí aprílového počasí. Platební neschopnost zlikvidovala dalšího hráče české e-commerce. APEK za celou scénu lobbuje na vládě. Společnost Otto využívá umělé inteligence k inteligentním nákupům. Aukro si věří na 10% podíl českého e-trhu. Velikonoční klid tentokrát neporušila ani Alza. Kolonial.cz zavádí dynamický pricing, MasterCard čtečku otisku prstů integrovanou přímo do karty. A Zboží.cz obměňuje výpis nabídek u produktu.