NOFOLLOW rozšíří SPONSORED a UGC

Odkazový atribut nofollow v očích Googlu rozšíří sponsored (pro reklamy, affiliate, výměnu linků) a ugd alias User Generated Content pro obsah, který na stránkách vytvářejí uživatelé daných stránek – typicky jsou to komentáře.

Proč potřebujete copywriting? Prodeje, prestiž a přidaná hodnota!

Spousta firem jede v polospícím režimu. A jejich weby také. Tomu pak odpovídá řešení požadavků na texty: Maruško, napište nám tam nějakou novinku – Ty, Franto, vytáhni z produktových listů nějaký parametry a hoď je do tabulky. Web je v podstatě hotový a Vás napadá jen: Proč vlastně potřebuji copywritera a ten jeho copywriting? No, odpověď je prostá: shrňme ji třeba pod trojici prodeje, prestiž a přidaná hodnota.

Nacpat backlinky do Google?

Google 1. srpna 2018 přišel s aktualizací, která nejen způsobila propad mnoha produktově propojeným, či přímo affilácky zaměřeným webům, ale jejíž součástí bylo i zrušení nástroje Submit URL. Samozřejmě se stále nabízí možnost nechat naindexovat danou podstránku pomocí Načíst jako Google či prostřednictvím Přidat soubor sitemap, nicméně tyto cesty vyžadují oprávnění pro přístup do Google …

Nacpat backlinky do Google? Pokračovat ve čtení »

SEO Brno – optimalizace plno!

SEO Brno. Prostá dvě klíčová slova. A přeci… Nemám rád význam pořekadla o kovářově kobyle. A nesnáším, když jsem tím kovářem já a ta stará herka je moje:D A přeci jsem zjistil, že funguji víceméně jen na doporučení, zatímco web nepřitahuje ani návštěvnost, kterou by měl. Ale nic není problém: poté, co jsem nakopal klíčové …

SEO Brno – optimalizace plno! Pokračovat ve čtení »

Vánoční trhy: marže a umění prodat tisíckrát jinak

Cinkání vánočních zvonečků. Tváře zčervenalé od mrazu a svařáku. Vánoční pohodička a lidi pozvolně proudící… Ale taky návaly, přeřvávání trhovců, šrumec, neustálý příliv a odliv drobných a bankovek, bolavé nohy a argumentace až do ochraptění. Nejen to najdete na vánočních trzích – mnohdy vám dojde i to, co děláte celoročně špatně. Vánoční trhy jsou podivuhodnou …

Vánoční trhy: marže a umění prodat tisíckrát jinak Pokračovat ve čtení »

Zaslat.cz roste o Chytrý balík

Zaslat.cz, jednička srovnání přepravců, roste akvizicí dvojky ChytryBalik.cz. Už nyní má výhled na obrat 40 000 000 korun. Zaslat.cz odkoupilo 100 % konkurenta ChytryBalik.cz bez komentáře ceny.  Miroslav Michalko, CEO Zaslat.cz, říká: „Jedná se o další krok v posílení postavení společnosti a potvrzení našeho stabilního růstu. Jsme rádi, že současnou dvojku na trhu internetových přepravců …

Zaslat.cz roste o Chytrý balík Pokračovat ve čtení »