Google: ikona společnosti

Google BERT: lepší porozumění transformátorům významu

Google BERT: lepší porozumění transformátorům významu Google BERT je aktualizací vyhledávacího algoritmu. Jejím smyslem je lepší implementace transformátorů významu, a tím pádem vyšší porozumění vyhledávače přirozenému jazyku. Bude BERTík vyznamný? A jak rychle penetruje jazykovou džungli? BERT je modul strojového učení založený na obousměrném kódování reprezentací z transformátorů významu. Transformátory nazývá Google ty slova, která …

Google BERT: lepší porozumění transformátorům významu Pokračovat ve čtení »

NOFOLLOW rozšíří SPONSORED a UGC

NOFOLLOW rozšíří SPONSORED a UGC Odkazový atribut nofollow v očích Googlu rozšíří sponsored (pro reklamy, affiliate, výměnu linků) a ugd alias User Generated Content pro obsah, který na stránkách vytvářejí uživatelé daných stránek – typicky jsou to komentáře. NOFOLLOW bude Google (i nadále) považovat pouze za tip, nikoliv za příkaz. Tak víceméně činí již dnes, …

NOFOLLOW rozšíří SPONSORED a UGC Pokračovat ve čtení »

Jaké příležitosti skýtá česká a slovenská e-commerce?

Jaké příležitosti skýtá česká a slovenská e-commerce? Ač kamennému maloobchodu – alias pěkně nečesky offlinu – mizí půda pod nohama, onlinu se daří. A často právě na úkor offlinu. Jakou podobu má tento trend a celá e-commerce vůbec v české dolině a pod Tatrami? 1) Trendy českého a slovenského online trhu Zákaznické preference Ač je …

Jaké příležitosti skýtá česká a slovenská e-commerce? Pokračovat ve čtení »

Proč potřebujete copywriting? Prodeje, prestiž a přidaná hodnota!

Proč potřebujete copywriting? Prodeje, prestiž a přidaná hodnota! Spousta firem jede v polospícím režimu. A jejich weby také. Tomu pak odpovídá řešení požadavků na texty: Maruško, napište nám tam nějakou novinku – Ty, Franto, vytáhni z produktových listů nějaký parametry a hoď je do tabulky. Web je v podstatě hotový a Vás napadá jen: Proč …

Proč potřebujete copywriting? Prodeje, prestiž a přidaná hodnota! Pokračovat ve čtení »

Nacpat backlinky do Google?

Nacpat backlinky do Google? Google 1. srpna 2018 přišel s aktualizací, která nejen způsobila propad mnoha produktově propojeným, či přímo affilácky zaměřeným webům, ale jejíž součástí bylo i zrušení nástroje Submit URL. Samozřejmě se stále nabízí možnost nechat naindexovat danou podstránku pomocí Načíst jako Google či prostřednictvím Přidat soubor sitemap, nicméně tyto cesty vyžadují oprávnění …

Nacpat backlinky do Google? Pokračovat ve čtení »

SEO Brno – optimalizace plno!

SEO Brno – optimalizace plno! SEO Brno. Prostá dvě klíčová slova. A přeci… Nemám rád význam pořekadla o kovářově kobyle. A nesnáším, když jsem tím kovářem já a ta stará herka je moje. A přeci jsem zjistil, že funguji víceméně jen na doporučení, zatímco web nepřitahuje ani návštěvnost, kterou by měl. Ale nic není problém: …

SEO Brno – optimalizace plno! Pokračovat ve čtení »

Vánoční trhy: marže a umění prodat tisíckrát jinak

Vánoční trhy: marže a umění prodat tisíckrát jinak Cinkání vánočních zvonečků. Tváře zčervenalé od mrazu a svařáku. Vánoční pohodička a lidi pozvolně proudící… Ale taky návaly, přeřvávání trhovců, šrumec, neustálý příliv a odliv drobných a bankovek, bolavé nohy a argumentace až do ochraptění. Nejen to najdete na vánočních trzích – mnohdy vám dojde i to, …

Vánoční trhy: marže a umění prodat tisíckrát jinak Pokračovat ve čtení »

Copypuker? Vaše spása!

Copypuker? Vaše spása! Copypuker! Kdy ho vyhledat? Jak ho poznat? A kde ho třeba najít? Nejen to, ale i tajemství života a Stopařova průvodce nejen po galaxii se dozvíte v… Znáte to. Normální spolupráce s copywriterem už Vás nebabí. Nechápete, v čem se jeho text liší od náhodně seřazených písmenek, nedej bože slov. A navíc …

Copypuker? Vaše spása! Pokračovat ve čtení »

Eshopový novinky do každý byznys rodinky: 09/2017

Eshopový novinky do každý byznys rodinky: 09/2017 Jakýpak peripetie provázely spuštění eshop Lidlu a které trendy natrvalo ovlivní rozhraní elektronických obchodů? Nejen to, ale i ono obligátní „mnohem víc“, se dozvíte v Novinkách e-commerce za září 2017.

Zaslat.cz roste o Chytrý balík

Zaslat.cz roste o Chytrý balík Zaslat.cz, jednička srovnání přepravců, roste akvizicí dvojky ChytryBalik.cz. Už nyní má výhled na obrat 40 000 000 korun. Zaslat.cz odkoupilo 100 % konkurenta ChytryBalik.cz bez komentáře ceny.  Miroslav Michalko, CEO Zaslat.cz, říká: „Jedná se o další krok v posílení postavení společnosti a potvrzení našeho stabilního růstu. Jsme rádi, že současnou …

Zaslat.cz roste o Chytrý balík Pokračovat ve čtení »