Copywriting

Copywriting: texty, ukázky a okolnosti tvorby textu, který má prodat, odkomunikovat či dosáhnout záměru zadavatele. Přístup copywritera a pár nešvarů

SEO konzultant a copywriter Daniel Beránek

Co copywriter určo není?

Protože etalon pravdy, metafor a rétoriky nechápavý Google rád penalizuje v oblastech E-E-A-T a YMYL, vyčlenil jsem ze strašlivě seriózní nabídky copy až na úroveň osobně pojatého bloggu: Disclaimer v jazyce sucharů: obsahuje obsah názorový či zábavný Švestičky – nikoliv z vlastní zahrádečky Co copywriter určitě není? Původce úchylek typu copywrighter/copyrighter (tohle přísámbohu už musí […]

Co copywriter určo není? Read More »

3D perspektiva neuronové sítě

Marketing pro AI startupy & SaaS: copywriting a SEO pro vývojáře LLM a aplikací umělé inteligence

Stavíte LLM ? Připravujete implementaci konkrétního modelu? Nebo vyvíjíte aplikaci umělé inteligence postavenou na mnoha různých technologiích, designovanou pro specifický účel? Proč AI? AI se věnuji od začátku boomu. Zaměřil jsem na ni publikační činnost, implementuji ji v činnostech svých profesí. Zkouším nástroje zaměřené na specifické činnosti. Samozřejmě sleduji dění. Absolvoval jsem X AI kurzů

Marketing pro AI startupy & SaaS: copywriting a SEO pro vývojáře LLM a aplikací umělé inteligence Read More »

Proč potřebujete copywriting?

Proč potřebujete copywriting? Prodeje, prestiž a přidaná hodnota

Spousta firem jede v polospícím režimu. A jejich weby také. Tomu pak odpovídá řešení požadavků na texty: Maruško, napište nám tam nějakou novinku – Ty, Franto, vytáhni z produktových listů nějaký parametry a hoď je do tabulky. Web je v podstatě hotový a Vás napadá jen: Proč vlastně potřebuji copywritera a ten jeho copywriting? No, odpověď je prostá: shrňme ji třeba pod trojici prodeje, prestiž a přidaná hodnota.

Proč potřebujete copywriting? Prodeje, prestiž a přidaná hodnota Read More »

e-commerce

Vánoční trhy: marže a umění prodat tisíckrát jinak

Cinkání vánočních zvonečků. Tváře zčervenalé od mrazu a svařáku. Vánoční pohodička a lidi pozvolně proudící… Ale taky návaly, přeřvávání trhovců, šrumec, neustálý příliv a odliv drobných a bankovek, bolavé nohy a argumentace až do ochraptění. Nejen to najdete na vánočních trzích – mnohdy vám dojde i to, co děláte celoročně špatně.

Vánoční trhy: marže a umění prodat tisíckrát jinak Read More »