Osmičky si mé srdce zrovna nezískaly. Ale kdyby nic jiného – za celou dobu jsem alespoň neviděl modrou obrazovku smrti. Dokud se nepřimršil Avast Internet Security.

Jakožže něco není allright bylo znát již při instalaci – tuším, že končila nějakým systémově vynuceným restartem. Po najetí systému GUI Avastu nikde – v trayi taky žádná ikonka neoxidovala – Avast nenajel. V procesech nějaký Avast byl – v programech spouštěných po startu nic… Najednou modrá obrazovka se šklebíkem, že prej Watchdog_něco_violation. Okito – tedy startujeme znova.
Opět žádný Avast. Dávám opravu instalace, ta projede, restart. Tentokrát se BSOD ukázala už při nabíhání systému – a aby to nebyla taková nuda, tak s jinou chybovou hláškou typu Expool_něco_něco. Great!
Napoixsté systém naběh – okamžitě Obnovení systému (přímo ze systému nevyžaduje instalační médium). Ještě jsem zkontroloval, že ten bazmek v systému opravdu není:))
Dle chování systému po čas reinstalů to vypadalo, že Avast domršil jaderné ovladače – nejspíš v rámci své novinky zvané hardwarově založená virtualizace procesů – patrně by ji chlapci mohli ještě doladit.
Jedinou fičurou, za kterou může být člověk v Avastu rád, je vynucené vytvoření bodu obnovy.
Zdroje
- Avast
SEO specialista a copywriter Daniel Beránek: expert na výkonově orientované SEO, Local Business SEO, datový a technický copywriting a budování brandu.
Odborné know-how a zkušenosti:
komunikace a psychologie: Mgr. psychologie, Mgr. žurnalistiky a komunikačních studií, novinářská praxe
SEO, weby, síťařina: vlastní praxe od 2013, každodenní práce s WP aj. CMS, webdesign, technická optimalizace vč. výběru webserverů, úprav .htaccess, výběru hostingu a CDN aj.
IT security: několik let přispívání pro SOOM.cz: portálu o IT security a hackingu + zaměření i na IT security v další novinářské praxi
e-commerce: příprava měsíčníku Novinky e-commerce pro eshop developera Shopsys, vlastní copywriting a SEO pro eshopy
retail: vybudování, provoz, osobní prodej a všechny ostatní aktivity v rámci maloobchodních prodejen pro bratra, vlastní retail: opakovaná účast na vánočních trzích – viz. Vánoční trhy: marže a umění prodat tisíckrát jinak