Jestli má copywriting nějaké zákopy, tak to je reálný maloobchod. Správné panoptikum maloobchodu jsou trhy. A nejintenzivněji působí trhy nadopované vánoční nákupní horečkou…
Jako každý rok se vydávám (resp. už jsem se vydal) zaválčit si na vánoční trhy v Brně a Ostravě. Teprve tam se člověk může vyžvanit do otupělosti. Teprve tam copywriter pochopí, co jsou to prodejní argumenty a jak se používají. Zcela jistě to je něco jiného než přednášky na akcích vzájemného se poplácávání po ramenou stejně zbabělých chlapečků }:)
Nemáte-li ještě kalendář, schází-li Vám dárek, či prostě budete mít cestu, najdete mne v halách Brna a Ostravy, jak přicházím´ o hlas prodávajíc poslední kusy toho či onoho. Budu ten, co to dělá na vlastní triko – nehledejte tedy u stánků s. r. óček, z nichž jedno má srandističtější název než to druhé.
Howgh, Howgh, Howgh! Ať prachy cinkaj´, hrdla řvou a žízeň je až večer!
SEO specialista a copywriter Daniel Beránek: expert na výkonově orientované SEO, Local Business SEO, datový a technický copywriting a budování brandu.
Odbornost:
- komunikace a psychologie: Mgr. psychologie, Mgr. žurnalistiky a komunikačních studií, novinářská praxe
- SEO, weby, síťařina: vlastní praxe od 2013, každodenní práce s WP aj. CMS, webdesign, technická optimalizace vč. výběru webserverů, úprav .htaccess, výběru hostingu a CDN aj.
- IT security: několik let přispívání pro SOOM.cz: portálu o IT security a hackingu + zaměření i na IT security v další novinářské praxi
- e-commerce: příprava měsíčníku Novinky e-commerce pro eshop developera Shopsys, vlastní copywriting a SEO pro eshopy
- retail: vybudování, provoz, osobní prodej a všechny ostatní aktivity v rámci maloobchodních prodejen pro bratra, vlastní retail: opakovaná účast na vánočních trzích – viz. Vánoční trhy: marže a umění prodat tisíckrát jinak