Zřídla inspirace stylistického copywritingu
- Karel Kryl
- Franta Gellner
- artér TIMO
- Radůza
- Nšoči
- Akurat
- Divokej Bill
- Therapy?
Fondy prodejních argumentů obchodního copywritingu
- David Ogilvy
- Dale Carnegie
- Robert Kiyosaki na špici a zbytek vlny populární až blábolivé ekonomie
- teleshopping
Psycho-copy: ponor pouze se záchranným lanem a bandou šamanů
- William Seward Burroughs
- Jean Baudrillard
- Louis Althusser
- Robert Shea & Robert Anton Wilson – Illuminátská trilogie
- William Gibson – Neuromancer aj.
- Filip Topol
- Jáchym Topol – Sestra
- Mad House Chicago I. R. A. A.
- sémiotika
SEO specialista a copywriter Daniel Beránek: expert na výkonově orientované SEO, Local Business SEO, datový a technický copywriting a budování brandu.
Odbornost:
- komunikace a psychologie: Mgr. psychologie, Mgr. žurnalistiky a komunikačních studií, novinářská praxe
- SEO, weby, síťařina: vlastní praxe od 2013, každodenní práce s WP aj. CMS, webdesign, technická optimalizace vč. výběru webserverů, úprav .htaccess, výběru hostingu a CDN aj.
- IT security: několik let přispívání pro SOOM.cz: portálu o IT security a hackingu + zaměření i na IT security v další novinářské praxi
- e-commerce: příprava měsíčníku Novinky e-commerce pro eshop developera Shopsys, vlastní copywriting a SEO pro eshopy
- retail: vybudování, provoz, osobní prodej a všechny ostatní aktivity v rámci maloobchodních prodejen pro bratra, vlastní retail: opakovaná účast na vánočních trzích – viz. Vánoční trhy: marže a umění prodat tisíckrát jinak