Jestli má copywriting nějaké zákopy, tak to je reálný maloobchod. Správné panoptikum maloobchodu jsou trhy. A nejintenzivněji působí trhy nadopované vánoční nákupní horečkou…
Jako každý rok se vydávám (resp. už jsem se vydal) zaválčit si na vánoční trhy v Brně a Ostravě. Teprve tam se člověk může vyžvanit do otupělosti. Teprve tam copywriter pochopí, co jsou to prodejní argumenty a jak se používají. Zcela jistě to je něco jiného než přednášky na akcích vzájemného se poplácávání po ramenou stejně zbabělých chlapečků }:)
Nemáte-li ještě kalendář, schází-li Vám dárek, či prostě budete mít cestu, najdete mne v halách Brna a Ostravy, jak přicházím´ o hlas prodávajíc poslední kusy toho či onoho. Budu ten, co to dělá na vlastní triko – nehledejte tedy u stánků s. r. óček, z nichž jedno má srandističtější název než to druhé.
Howgh, Howgh, Howgh! Ať prachy cinkaj´, hrdla řvou a žízeň je až večer!