Novinky e-commerce

Novinky e-commerce a online byznysu: zprávy a analýzy o marketingu, UX, sociální sítích, start-ups, vyhledávačích a SEO, copy, PR a mkt strategiích ?

Novinky e-commerce

Novinky e-commerce 12/2014

Skončil nejen rok 2014, ale také nejsilnější měsíc maloobchodních prodejů. Ty oproti očekáváním kulminovaly poslední adventní týden. Facebook začne od prosince vyzbrojovat správce firemních stránek novými analytickými nástroji a tlačítky vyššího zapojení obecenstva. Ti díky tomu budou snad lépe čelit neradostným statistikám o většině sociálního sdílení proudící mimo tuto sociální síť. Google spáruje online reklamu a offline výskyt zasažených zákazníků do nových odhadů konverze. Vivantis pomalu buduje pozici jedničky na středoevropském trhu životního stylu a krásy. Lístek.cz se chystá uchvátit území opuštěná po akvizici Lunchtime.cz Zomatem. A rok 2015 patrně přinese další konsolidaci na poli slevových portálů a velké stěhování firemních sídel.

Novinky e-commerce

Novinky e-commerce 11/2014

Eshopperský listopad provázely svátky slev a přípravy na Vánoce. Koncoví zákazníci tak mohli využít Dne dopravy zdarma, amerického Black Friday či čínského Singles Day. Nový rok potěší snížením DPH alespoň na některý sortiment. Zásilkovna.cz rozšíří počet vlastních poboček a nabídne jejich prostor k pronájmu. Podíváme se také, jak si eshopy vedou v předvánočních nákupech posledních Vánoc bez přítomnosti Amazonu. Nabídneme inspiraci v podobě Pesklub.cz a zjistíme, které velké brandy se chystají na online prodej.

Novinky e-commerce

Novinky e-commerce 10/2014

Eshopperům se dostalo inspirace i know-how na ShopCampu. Doručovat zboží bude i PNS. Facebook spouští reklamu, která využije spádovou oblast kamenných prodejen. ShopRoku 2014 zná své vítěze. Potenciál Apple Pay se ukazuje ihned po startu. České eshopy sice rostou, ale na vrub cizího kapitálu a za cenu klesajících zisků. Amazon se nejspíš spálil s Fire Phonem. Parfums.cz expanduje do USA a Ministerstvo financí připravuje elektronickou evidenci plateb.

Novinky e-commerce

Novinky e-commerce 09/2014

Novinky pestré říše e-shopie se v září nesly v duchu statistik. Český košík představil nejen své vítěze, ale také data, na základě kterých lze zlepšovat prodeje e-shopů. APEK zmapoval zákaznické skupiny a Acomware území online trhu, která je ještě možno dobýt. Mironet jako první zavádí platby opožděné a Apple sice opožděně vstupuje na pole plateb, ale má potenciál stát se prvním. Zboží.cz redesignuje a malo-střední podnikatelé apelují na úřady.

Novinky e-commerce

Novinky e-commerce 07/2014

Twisto a Miton uvádějí soutěž Český košík roku. Evropské odbory chystají kampaň proti Amazonu – na ten se chystá i Google coby konkurent v oblasti logistické obsluhy. Vyhledávač Googlu přivedl na firemní weby víc zákazníků než Seznam. Seznam své akvizici Kupi vtiskl mobilní podobu. Česká pošta chce prodávat léky. Ikea masivně rozšíří osobní odběry. Damejidlo také zavádí expresní dodávky jídla. A mobilní platby jsou prý na úrovni doby kamenné.

Novinky e-commerce

Novinky e-commerce 06/2014

Google Analytics Summit přinesl mnoho zajímavého – především však Enhanced Ecommerce. Heuréka vyhlašuje soutěž ShopRoku. Amazon se chce prosadit na poli platebních bran. Startupy zkoušejí agregovat logistiku eshopů. Evropská komise novelizuje Směrnici o právech spotřebitelů. Global E-commerce Summit konstatuje setrvalý růst online prodejů a Amazon chce zvýšit prodeje pomocí tlačítka Firefly.