Novinky e-commerce 12/2014
Skončil nejen rok 2014, ale také nejsilnější měsíc maloobchodních prodejů. Ty oproti očekáváním kulminovaly poslední adventní týden. Facebook začne od prosince vyzbrojovat správce firemních stránek novými analytickými nástroji a tlačítky vyššího zapojení obecenstva. Ti díky tomu budou snad lépe čelit neradostným statistikám o většině sociálního sdílení proudící mimo tuto sociální síť. Google spáruje online reklamu a offline výskyt zasažených zákazníků do nových odhadů konverze. Vivantis pomalu buduje pozici jedničky na středoevropském trhu životního stylu a krásy. Lístek.cz se chystá uchvátit území opuštěná po akvizici Lunchtime.cz Zomatem. A rok 2015 patrně přinese další konsolidaci na poli slevových portálů a velké stěhování firemních sídel.
Novinky e-commerce 12/2014 Celý text »