TELEON: tele.obchodník roku

Že je telemarketing byznys jen pro telata, je jasný. Ale že jeho zhovadilost lze ještě vyšperkovat, názorně předvádí jeden z dodavatelů plynů.

Dobrý den, pane OSLOVENÍ, máme pro Vás žúžobájo nabídku, máte na mě 5 minut pane OSLOVENÍ, abych Vám ji představila pane OSLOVENÍ“ [a kulometná palba slov zabraňující neasertivním zasáhnout].

„Fajn, pošlete mi to do mailu.“

„Ale my to takhle nemáme, pane OSLOVENÍ, můžu Vám [:ukrást 10 minut času:], nebo se na to podívejte na našich stránkách.“

„Jo, jasně.“ [:D 😀 :D]

Další pracovní den:

„[bla, bla, bla] pane OSLOVENÍ, už jste se podíval na naši nabídku?“

„Ne, pošlete mi do mailu.“

„Ale my to ne… pane OSLOVENÍ“

 a následuje vzorová odpověď:

„Fajn, nemám zájem.“

By mne fakt zajímalo, kolik takhle imbecilní prodej prodá. Mám já, coby zákazník nastudovat produkt, zjistit si o něm detaily, prohrabat se přehršlí stupidních frází, které tyhle nabubřelé společnosti považují za obchodní texty, a píší je stejně jako blábolně, jako své obchodní podmínky, jejichž primárním cílem je vydrbat se zákazníkem. Fakt? Tak to good luck, chlapci a děvčata trpící plyny.

Btw. lidi, co dohlížej na standardy týhle stupidní komunikace, jednou někdo podřízne za všechen ten nemístný akcent a neustálá OSLOVENÍ.

Daniel Beránek