Že je telemarketing byznys jen pro telata, je jasný. Ale že lze jeho zhovadilost ještě vyšperkovat, názorně předvádí jeden z dodavatelů plynů.
“Dobrý den, pane OSLOVENÍ, máme pro Vás žúžobájo nabídku, máte na mě 5 minut pane OSLOVENÍ, abych Vám ji představila pane OSLOVENÍ” [a kulometná palba slov zabraňující neasertivním zasáhnout].
“Fajn, pošlete mi to do mailu.”
“Ale my to takhle nemáme, pane OSLOVENÍ, můžu Vám [:ukrást 10 minut času:], nebo se na to podívejte na našich stránkách.”
“Jo, jasně.” [:D 😀 :D]
Další pracovní den:
“[bla, bla, bla] pane OSLOVENÍ, už jste se podíval na naši nabídku?”
“Ne, pošlete mi do mailu.”
“Ale my to ne… pane OSLOVENÍ”
a následuje vzorová odpověď:
“Fajn, nemám zájem.”
By mne fakt zajímalo, kolik takhle imbecilní prodej prodá. Mám já, coby zákazník nastudovat produkt, zjistit si o něm detaily, prohrabat se přehršlí stupidních frází, které tyhle nabubřelé společnosti považují za obchodní texty, a píší je stejně blábolně, jako své obchodní podmínky, jejichž primárním cílem je vydrbat se zákazníkem. Fakt? Tak to good luck, chlapci a děvčata trpící plyny.
Btw. lidi, co dohlížej na standardy týhle stupidní komunikace, jednou někdo podřízne za všechen ten nemístný akcent a neustálá OSLOVENÍ.
SEO specialista a copywriter Daniel Beránek: expert na výkonově orientované SEO, Local Business SEO, datový a technický copywriting a budování brandu.
Odbornost:
- komunikace a psychologie: Mgr. psychologie, Mgr. žurnalistiky a komunikačních studií, novinářská praxe
- SEO, weby, síťařina: vlastní praxe od 2013, každodenní práce s WP aj. CMS, webdesign, technická optimalizace vč. výběru webserverů, úprav .htaccess, výběru hostingu a CDN aj.
- IT security: několik let přispívání pro SOOM.cz: portálu o IT security a hackingu + zaměření i na IT security v další novinářské praxi
- e-commerce: příprava měsíčníku Novinky e-commerce pro eshop developera Shopsys, vlastní copywriting a SEO pro eshopy
- retail: vybudování, provoz, osobní prodej a všechny ostatní aktivity v rámci maloobchodních prodejen pro bratra, vlastní retail: opakovaná účast na vánočních trzích – viz. Vánoční trhy: marže a umění prodat tisíckrát jinak