Fujitsu znovu upozorňuje na svou dlouhodobě vyvíjenou technologii PalmSecure® – skener krevního řečiště dlaně.
PalmSecure: snímání krevního řečiště dlaně
PalmSecure je metoda reflexního snímání krevního řečiště v dlani. Skener snímá odkysličený hemoglobin, který se zobrazuje coby černá stopa. Za jeho pomocí vytvoří obraz krevního řečiště v dlani, který je pro každého člověka jedinečný.
Letos Fujitsu plánuje implementovat PalmSecure do svých ultrabooků (cenově cca 100 až 150 €). Krom toho by se tento skener paprsků téměř infračerveného spektra mohl uplatnit:
- na vstupních zařízeních, při kontrole docházky a pracovních hodin,
- při autentizaci na počítačích, serverech, platebních terminálech a bankovních automatech,
- v managementu identit v rámci komerčních, vládních a zdravotnických systémů,
- v aplikacích specifických pro různá průmyslová řešení aj.
Výhody biometrické autentizace PalmSecure
Výhodami biometrické autentizace PalmSecure jsou:
- bezkontaktnost (stačí pohyb do 2 – 5 cm nad čidlem);
- hygienický provoz (vysoce ceněný ve zdravotnictví, velmi užitečný při multiautentizaci);
- vysoké zabezpečení:
- při testování se falešně negativní detekce objevila v 0,01 % případů, falešně pozitivní v 0,00008 %;
- skenuje proudící hemoglobin – nelze zfalšovat objektem bez proudícího hemoglobinu.
Zdroje
SEO specialista a copywriter Daniel Beránek: expert na výkonově orientované SEO, Local Business SEO, datový a technický copywriting a budování brandu.
Odborné know-how a zkušenosti:
komunikace a psychologie: Mgr. psychologie, Mgr. žurnalistiky a komunikačních studií, novinářská praxe
SEO, weby, síťařina: vlastní praxe od 2013, každodenní práce s WP aj. CMS, webdesign, technická optimalizace vč. výběru webserverů, úprav .htaccess, výběru hostingu a CDN aj.
IT security: několik let přispívání pro SOOM.cz: portálu o IT security a hackingu + zaměření i na IT security v další novinářské praxi
e-commerce: příprava měsíčníku Novinky e-commerce pro eshop developera Shopsys, vlastní copywriting a SEO pro eshopy
retail: vybudování, provoz, osobní prodej a všechny ostatní aktivity v rámci maloobchodních prodejen pro bratra, vlastní retail: opakovaná účast na vánočních trzích – viz. Vánoční trhy: marže a umění prodat tisíckrát jinak