Vím, vím – není to snadné – promrhat vlastní zdroje, nezískat vůbec nic a ideálně nasrat všechny spolupracovníky a zákazníky. Pokud se nebojíte tvrdé dřiny a jste odhodlaní, následujte těchto několik bodů na cestě k úspěchu, resp. neúspěchu.
Postoj
Postoj je vůbec nejdůležitější. I když není třeba hned vidět, určitě Vaše výsledky pošle ke dnu postupně. O marketingu svých produktů smýšlejte v pojmech typu samochvalné kecy o tom, jak je to všechno výborný. Nechte tomu čas, tenhle jed určitě zapůsobí.
Arogance
Všeobecný postoj vůči marketingu, doplňte osobním postojem vůči spolupracovníkům, partnerům a zákazníkům. Mějte vždycky pravdu a do všeho se serte. Hrajte si na odborníka, ignorujte nesrozumitelnost vlastních výplodů, však ať si to blbci dostudují. Zvlášť účinně tahle část zapůsobí na zákazníky – a vo to přece jde.
Jedovatý kecy
Jed postoje a interakční aroganci nechte prosáknout do uštěpačných poznámek. Dělejte z druhých voly. A nejlépe formou oči-otočných frází typu „za mého mladí“, „to vás neučili, že“, „když my jsme (mlátili prázdnou slámu), tak jsme vždycky, ale opravdu vždycky (mlátili prázdnou slámu)“.
Tři aktivní projevy korunujte jedním, zásadním pasivním: Nekomunikujte! Ať už se Vám něco nelíbí, nebo to chcete jinak, nebo se jen chcete na něco zeptat – nekomunikujte. Jen stále více posilujte negativní postoj, aroganci a plivejte jed.
Bad luck }:)