Smartsupp Vám vyrobí maskota na přání
Live chat od Smartsupp můžete nejen barevně upravit dle libosti, ale také vybavit obrázkem, který návštěvníky upozorní na lištičku chatu. Lze zvolit různá provedení: od šipek a různých přivolávačů pozornosti po prvky méně násilné a více se hodící do kompozice webu.
Vhodným motivem jsou různé prvky firemní grafiky – jako např. pp-očička loga Smartsuppu. Nejvhodnějšími motivy jsou pak ty, které jednoznačně odkazují k firmě – a i pouhou přítomností na webu posilují fixaci značky ve vnímání zákazníka: tedy loga a maskoti. S jejich začleněním do live chatu a webu vůbec Vám poradí grafička Smartsupp.

Maskota live chatu nemusíte nechávat stále téhož – jeho aktuálním provedením lze:
- upozornit na probíhající akce,
- zvýšit identifikaci zákazníka s webem (třeba sezónním provedením – potící se maskot hlásící: Taky je Vám tak vedro?),
- připomenout zákazníkovi vyloženě prodejní události typu Vánoc.
A pokud to bude pro Vás přínosné – můžete mít na každé stránce jinak upraveného maskota jako třeba Smartsupp.
Variace na maskota Smartsupp: na každé stránce jiný

Live chat od Smartsuppu můžete vyzkoušet na 14 dní zdarma, či rovnou…
SEO specialista a copywriter Daniel Beránek: expert na výkonově orientované SEO, Local Business SEO, datový a technický copywriting a budování brandu.
Odbornost:
- komunikace a psychologie: Mgr. psychologie, Mgr. žurnalistiky a komunikačních studií, novinářská praxe
- SEO, weby, síťařina: vlastní praxe od 2013, každodenní práce s WP aj. CMS, webdesign, technická optimalizace vč. výběru webserverů, úprav .htaccess, výběru hostingu a CDN aj.
- IT security: několik let přispívání pro SOOM.cz: portálu o IT security a hackingu + zaměření i na IT security v další novinářské praxi
- e-commerce: příprava měsíčníku Novinky e-commerce pro eshop developera Shopsys, vlastní copywriting a SEO pro eshopy
- retail: vybudování, provoz, osobní prodej a všechny ostatní aktivity v rámci maloobchodních prodejen pro bratra, vlastní retail: opakovaná účast na vánočních trzích – viz. Vánoční trhy: marže a umění prodat tisíckrát jinak