SEO nejen pro Brno, ale celou ČR

Headline obrázek SEO faktorů

Jak přivést návštěvnost? Odpovědí je SEO

Vyhledávače naslouchají těm, kdož mluví jejich jazykem. Mají rády obsah, strukturu, signály věrohodnosti a důležitosti, rychlost a zabezpečení. Máte-li jim a lidem co říci, pak naslouchají – případně je jim to poselství třeba trochu předžvýkat, aby pochopily, že právě ten Váš web si zaslouží místo na první straně. A od toho je tu SEO.

SEO Brno, Praha, Ostrava => lokální SEO

Lokální SEO neskrývá potenciál jen pro místně orientované byznysy. Naopak – vždy je vhodné se ptát, nakolik zapojit i lokální aspekt do získávání zákazníků. Ať už tedy chcete vyladit web z hlediska výsledků vyhledávání pro kteroukoliv pro Brno, Prahu či jakoukoliv jinou lokalitu ČR – nebo si myslíte, že se Vás regionální cílení netýká – analyzuji pro Vás i tuto stránku věci.

Local business SEO

Local business SEO je specifická oblast činností, která se vyčlenila v rámci lokálního SEO. Silně dbá na jiné než přímo organické výsledky. V rámci špičkové optimalizace se jeho výsledky spojují s výsledky organickými a nenechávají konkurenci místo na slunci (= první straně výsledků).

A čím jsou činnosti local business SEO specifické je to, že představují výborný výchozí bod pro veškeré zviditelnění byznysu nejen na netu.

Postup SEO i čehokoliv dalšího, čeho se dá využít

Celé či cokoliv z výčtu:

  1. analýza – kupř. coby byznys-obsahová analýza webu a identifikace příležitostí
  2. local business SEO
  3. optimalizace webu: konkrétní produktů, kategorií či webu celého v intencích on-page SEO
  4. off-page SEO – aneb zviditelnění webu a jeho podstran v rámci vnějšího netu
  5. dlouhodobá strategie: strategický plán, návodné šablony a checklisty vytváření obsahu či rovnou realizace dlouhodobé strategie

Proč SEO se mnou?

Většinu práce věnuji přímé aplikaci SEO – ne hraní si s čísličky, ne generováním reportů a malováním grafů, nikoliv zbytečnými diskuzemi. Zajímají mě jen výsledky, žádné omílání všeho, co má optimalizace pokrýt. To už raději vymýšlím, co všechno lze využít nad rámec trivialit šablonovitě pokrývaných konkurencí.

1) Přesahy a přidaná hodnota

Kromě SEO mám přímé zkušenosti a know-how:

2) Reference

reference nejsou přehlídkou obrázků, ale výčtem činností pro obchodní partnery.

3) Kreativita i důslednost

Improvizuji ve chvílích, kdy standardní možnosti jsou vyčerpány a nenesou výsledky. Ale stejně tak jsem vražedně důsledný při správném provádění každého nudného detailu -> vše ve jménu výsledku.

4) Vysoký Author Rank

Google Author Rank je sice oficiálně zrušený, nicméně vícero pozorování v rámci SEO komunity vede k závěru, že stále ovlivňuje důvěryhodnost daného textu.

Jménem Daniel Beránek je přitom podepsáno pár tisíc textů e-commerce, softwaru a kyberbezpečnosti splňující standardy zpravodajské a vyšší. A také figuruje na Google.Scholar coby jméno autora 4 odborných prací. Nikdo ze SEO komunity nemá takovou publikační historii – a tedy ani author rank.

Každý text podepsaný mým jménem tedy dostává náskok před konkurencí i v rámci této, oficiálně neexistující metriky.

SEO a byznys-strategická analýza: alternativa analýzy klíčových slov

Analýzy klíčových slov jsou celkem drahý, že jó? No navíc jsou i dost bezobsažný. Je to tím, že je v nich velmi mnoho podkladových dat a naproti tomu velmi málo operabilních dat – těch, která se dají použít pro skutečnou práci s webem.

A co je skutečnou slabinou SEO analýz klíčových slov, je jejich retrospektivnost. Zaměřují se na stav věcí, jaký je. Fakticky Vám jenom řekne:

  • v tom lepším případě, na která klíčová slova přichází návštěvníci na weby Vašeho oboru;
  • v případě horším, na co lidi chodí na Váš web.

SEO a byznys-strategická analýza vč. identifikace příležitostí

Byznys-obsahová analýza a identifikace příležitostí je alternativou klasické SEO analýzy klíčových slov. Není zaměřena úzce na SEO, ale komplexně všechno možné.

Krom SEO se namátkou můžeme zaměřit na:

  • konverzní zacílení
  • informační strukturu
  • možnosti nových témat a nových klíčových slov
  • identifikaci dalších prodejních kanálů
  • zvýšení důvěryhodnosti

Pokud chcete znát výčet všech spojení, v jakých se objevuje slovo pneumatika, a kolikrát které spojení jaké množství uživatelů hledalo v březnu roku jednadvě – volte analýzu klíčových slov. Jestli chcete nakopnout svůj byznys a postavit na konkrétním a zacíleném obsahu – volte byznys-obsahovou analýzu a identifikaci příležitostí.

Zdroje: Image by Tumisu from Pixabay

Vymáčkněte ze SEO co nejvíc!