NOFOLLOW rozšíří SPONSORED a UGC

Google se otevře novým způsobům označování odchozích linků (Zdroj: Pixabay.com)

Odkazový atribut nofollow v očích Googlu rozšíří sponsored (pro reklamy, affiliate, výměnu linků) a ugd alias User Generated Content pro obsah, který na stránkách vytvářejí uživatelé daných stránek – typicky jsou to komentáře.

NOFOLLOW bude Google (i nadále) považovat pouze za tip, nikoliv za příkaz. Tak víceméně činí již dnes, nicméně od 1/3/20 bychom se mohli dočkat v posunech v hodnocení takovýchto příchozích linků.

Aktualizace

Přístup Google k odchozím linkům už dostal podobu i české varianty nápovědy – viz Informování Googlu o typu odchozích odkazů.

Výhodou nastudování zdroje jsou odkazy směřující k detailnímu popisu toho, jak Google k jednotlivým typům linků přistupuje.

Zdroje

Daniel Beránek