Opera chce oslovit nové uživatele starými triky.
Pro Instaluj.cz SEO specialista a copywriter Daniel Beránek:
Opera 28: návrat synchronizace záložek
Opera od dvanácté verze ztratila mnoho příznivců. Změnila renderovací jádro, pozměnila mnoho funkcí – některé byly vypuštěny zcela. Největší novinkou osmadvacáté Opery je znovuobjevení se synchronizace záložek. Je to dostatečná pobídka k návratu ke kdysi oblíbenému prohlížeči?
Opera snad už napříště bude disponovat synchronizací záložek mezi svými instancemi na všech uživatelových zařízeních. Stačí ji zprovoznit přihlášením se do prohlížeče přes Můj účet Opery. Jeho ikonku busty v kolečku najdete vedle adresního řádku vpravo. Záložky jsou navíc nyní integrovány do našeptávače vyhledávání. A synchronizace by dle slov Opery neměla minout ani další data a nastavení prohlížeče.
Jinak Opera 28 přináší nový balík výchozích témat, snadnější fungování v celoobrazovkovém módu, lepší integraci v prostředí OS X a spoustu podružných změn. Zatím je to na boj s obecnou konkurencí ostatních prohlížečů – i s nově se formující přímou konkurencí v podobě prohlížeče Vivaldi – trochu málo. Alespoň co se desktopové verze Opery týče.
Zdroje
SEO specialista a copywriter Daniel Beránek: expert na výkonově orientované SEO, Local Business SEO, datový a technický copywriting a budování brandu.
Odbornost:
- komunikace a psychologie: Mgr. psychologie, Mgr. žurnalistiky a komunikačních studií, novinářská praxe
- SEO, weby, síťařina: vlastní praxe od 2013, každodenní práce s WP aj. CMS, webdesign, technická optimalizace vč. výběru webserverů, úprav .htaccess, výběru hostingu a CDN aj.
- IT security: několik let přispívání pro SOOM.cz: portálu o IT security a hackingu + zaměření i na IT security v další novinářské praxi
- e-commerce: příprava měsíčníku Novinky e-commerce pro eshop developera Shopsys, vlastní copywriting a SEO pro eshopy
- retail: vybudování, provoz, osobní prodej a všechny ostatní aktivity v rámci maloobchodních prodejen pro bratra, vlastní retail: opakovaná účast na vánočních trzích – viz. Vánoční trhy: marže a umění prodat tisíckrát jinak