Jak mi dupou králíci aka výkonnost webu

Co, jak a proč?

  • výkonnost tohoto webu – coby reflexe vlastního marketingu
  • metodou večerní evaluace za pomoci zbytkového času a nástroji dle principu anything goes
  • abych ilustroval účinnost vlastních metod
SEO specialista a copywriter Daniel Beránek

Bod -1

  • tj. bod 0 – 1 měsíc
  • pronajal doménu u Wedosu (dobrá cena), přiřadil ji CMS Webnode (snadný a efektivní)
  • psal, formátoval, přepisoval web
  • ad. SEO a online marketing
    • automaticky zahrnul do psaní stránek, strukturování obsahu, umisťování klíčových slov
    • vytvořil originální možnosti přivedení návštěvnosti (pouze onpageoff-page přivedení návštěvnosti zatím nerealizováno)
    • záměrně vynechal off-page faktory – pouze využil urychlení indexace Googlu, Seznamu a Bingu
  • ad. copywriting
    • několikrát jsem přepsal a přestrukturoval texty, akcentoval jednoduchost, uspořádanost, údernost;
    • při tvorbě sekundárních textů-přivaděčů návštěvnosti akcentoval vlastní interpretace tisíckrát omílaných pojmů;
    • a ponechal texty jejich vždymožnému přepsání
  • výkon: ještě před spuštěním webu mě na základě návštěvy webu kontaktovali 2 lidi z kruhu čs. online marketingu

Bod 0

  • 02. 07. 2013
  • tj. bod před přivedením návštěvnosti – bod relativní neviditelnosti webu
  • ranky (PAGERANK.JKLIR.NET)
    • Google PageRank: 0/10,
    • S-rank: 0/10
  • zaindexované stránky: Google 49, Seznam 16, Bing 14
  • backlinky dle Google: 0; dle BacklinkWatch: 0; dle LinkDiagnosis: 0 backlinků a naprosto nulové výsledky všech stránek webu
  • nulové pozice v SERP Google, Seznam, Bing na veškerá klíčová slova a jejich kombinace
  • web je tedy neviditelný, krom unikátních frází, které ovšem nejsou podpořeny incentivy pro přivedení návštěvnosti

Mezistavy

  • 07. 07. 2013 pozice copywriting na google.cz dle SEO SERP APP (droids on roids)
    • 02:13 = >100.
    • 22:07 = 67.
  • 10, 07, 2013 – google.cz – dle SEO SERP APP (droids on roids)
    • copywriter brno – 26. pozice
    • copywriting brno– 13. pozice
  • 12. 07. 2013
    • web je čitelný i pro 12. – 13leté Američany dle Readability Test Tool
    • copywriter brno – 16. Google, 25. Seznam dle Collabim
    • copywriting brno – 7. Google, 22. Seznam dle Collabim
  • 14. 07. 2013
    • slovník copywritingu 1. Google, 2. Seznam dle Collabim

Bod 1) jeden měsíc po spuštění

  • 12. 08. 2013 dle Collabim
Kličové slovo (Google)GoogleSeznamYahooBing
copywriting brno5., 6.1.5., 6.4., 8.
copywriter brno9.16.4., 5.3., 9.
copywriter15.   
copywriting24.   
slovník copywritingu1.1.3., 8.5., 9.
slovník copywriting1.3.22., 23.11., 12.
ol mkt1., 2., 3. 4.1.3., 4.3., 4.
teleshoppingové básničky1.1.1.1.
seo brno25.47.167.152.
seo copywriter12.   
copywriting seo9.   
  • krom webu samotného solidně skóruje i sekundární síť vnějších služeb zpátky odkazujících na web

Ostatní indikátory

  • ranky (PAGERANK.JKLIR.NET)
    • S-rank: 1/10,
    • Google PageRank: 0/10
    • Alexa Rank: 6,907,820 (ten skákal od samozřejmé neexistence přes 11 mil. k 12 mil. a před několika dny vyskočil na tuto novou hodnotu)
  • indikátory MOZu
    • MozRank (užívaný coby prediktor Google PageRanku): 3,04
    • MozTrust: 3,94
      • vyšší MozTrust než MozRank se bere jako prediktor pozitivní ocenění stránky vyhledávači, neboť to znamená, že na stránku vede dostatek odkazů z důvěryhodných stránek (MozTrust) vůči celkovému počtu odkazů (MozRank)
    • Page Authority: 20/100
    • Domain Authority 11/100
  • zaindexované stránky: Google 186, Seznam 28, Bing 34
  • backlinky dle Google: 813; MajesticSEO: 1.173, BacklinkWatch: 28, Ahrefs.com: 134, Monitorbacklinks: 99

Mezistav: SEO automaty

  • www.seo-nastroj.cz (mrtvé)
  • www.pluginseo.com/check/seo_verdict?domain=www.danielberanek.cz (mrtvé)
  • RankingToday (mrtvé)
  • chkme.com/seo-danielberanek.cz (mrtvé)

Překročení GIGA přenesených dat

  • 21, srpna přenesená data od začátku měsíce přesáhla 1 GB – při velikosti stránek kol 800 kb tj. celkem slušný provoz – báj voko 4192 návštěv a 39784 zobrazených stránek
  • Webnode naštěstí umožňuje nejen nákup placeného tarifu, ale také možnost umístění reklam na stránkách a pokračování bezplatného provozu

Mezistav – září