Co, jak a proč?
- výkonnost tohoto webu – coby reflexe vlastního marketingu
- metodou večerní evaluace za pomoci zbytkového času a nástroji dle principu anything goes
- abych ilustroval účinnost vlastních metod
Bod -1
- tj. bod 0 – 1 měsíc
- pronajal doménu u Wedosu (dobrá cena), přiřadil ji CMS Webnode (snadný a efektivní)
- psal, formátoval, přepisoval web
- ad. SEO a online marketing
- ad. copywriting
- několikrát jsem přepsal a přestrukturoval texty, akcentoval jednoduchost, uspořádanost, údernost;
- při tvorbě sekundárních textů-přivaděčů návštěvnosti akcentoval vlastní interpretace tisíckrát omílaných pojmů;
- a ponechal texty jejich vždymožnému přepsání
- výkon: ještě před spuštěním webu mě na základě návštěvy webu kontaktovali 2 lidi z kruhu čs. online marketingu
Bod 0
- 02. 07. 2013
- tj. bod před přivedením návštěvnosti – bod relativní neviditelnosti webu
- ranky (PAGERANK.JKLIR.NET)
- Google PageRank: 0/10,
- S-rank: 0/10
- zaindexované stránky: Google 49, Seznam 16, Bing 14
- backlinky dle Google: 0; dle BacklinkWatch: 0; dle LinkDiagnosis: 0 backlinků a naprosto nulové výsledky všech stránek webu
- nulové pozice v SERP Google, Seznam, Bing na veškerá klíčová slova a jejich kombinace
- web je tedy neviditelný, krom unikátních frází, které ovšem nejsou podpořeny incentivy pro přivedení návštěvnosti
Mezistavy
- 07. 07. 2013 pozice
copywriting
na google.cz dle SEO SERP APP (droids on roids)- 02:13 = >100.
- 22:07 = 67.
- 10, 07, 2013 – google.cz – dle SEO SERP APP (droids on roids)
copywriter brno
– 26. pozicecopywriting brno
– 13. pozice
- 12. 07. 2013
- web je čitelný i pro 12. – 13leté Američany dle Readability Test Tool
copywriter brno
– 16. Google, 25. Seznam dle Collabimcopywriting brno
– 7. Google, 22. Seznam dle Collabim
- 14. 07. 2013
slovník copywritingu
1. Google, 2. Seznam dle Collabim
Bod 1) jeden měsíc po spuštění
- 12. 08. 2013 dle Collabim
Kličové slovo (Google) | Seznam | Yahoo | Bing | ||
copywriting brno | 5., 6. | 1. | 5., 6. | 4., 8. | |
copywriter brno | 9. | 16. | 4., 5. | 3., 9. | |
copywriter | 15. | ||||
copywriting | 24. | ||||
slovník copywritingu | 1. | 1. | 3., 8. | 5., 9. | |
slovník copywriting | 1. | 3. | 22., 23. | 11., 12. | |
ol mkt | 1., 2., 3. 4. | 1. | 3., 4. | 3., 4. | |
teleshoppingové básničky | 1. | 1. | 1. | 1. | |
seo brno | 25. | 47. | 167. | 152. | |
seo copywriter | 12. | ||||
copywriting seo | 9. |
- krom webu samotného solidně skóruje i sekundární síť vnějších služeb zpátky odkazujících na web
Ostatní indikátory
- ranky (PAGERANK.JKLIR.NET)
- S-rank: 1/10,
- Google PageRank: 0/10
- Alexa Rank: 6,907,820 (ten skákal od samozřejmé neexistence přes 11 mil. k 12 mil. a před několika dny vyskočil na tuto novou hodnotu)
- indikátory MOZu
- MozRank (užívaný coby prediktor Google PageRanku): 3,04
- MozTrust: 3,94
- vyšší MozTrust než MozRank se bere jako prediktor pozitivní ocenění stránky vyhledávači, neboť to znamená, že na stránku vede dostatek odkazů z důvěryhodných stránek (MozTrust) vůči celkovému počtu odkazů (MozRank)
- Page Authority: 20/100
- Domain Authority 11/100
- zaindexované stránky: Google 186, Seznam 28, Bing 34
- backlinky dle Google: 813; MajesticSEO: 1.173, BacklinkWatch: 28, Ahrefs.com: 134, Monitorbacklinks: 99
Mezistav: SEO automaty
- www.seo-nastroj.cz (mrtvé)
- www.pluginseo.com/check/seo_verdict?domain=www.danielberanek.cz (mrtvé)
- RankingToday (mrtvé)
- chkme.com/seo-danielberanek.cz (mrtvé)
Překročení GIGA přenesených dat
- 21, srpna přenesená data od začátku měsíce přesáhla 1 GB – při velikosti stránek kol 800 kb tj. celkem slušný provoz – báj voko 4192 návštěv a 39784 zobrazených stránek
- Webnode naštěstí umožňuje nejen nákup placeného tarifu, ale také možnost umístění reklam na stránkách a pokračování bezplatného provozu
Mezistav – září
- s dalším zmapováním SEO indikátorů čekám na update PageRanku