BloGG SEO, copy a online byznysu

Mozilla Firefox

Firefox 41 skrývá príma utilitku pro vývojáře

Firefox 41 opravuje hromadu bezpečnostních chyb, přichází s mnoha vylepšeními Firefox Hello, s mnoha parciálními vylepšeními – a jednou ukrytou funkcionalitou – možností snímkovat jednotlivé prvky stránky přímo z Průzkumníka DOM a stylů. Pro Instaluj.cz SEO specialista a copywriter Daniel Beránek: Firefox 41 nabízí instant messaging, profilový obrázek a lepší zabezpečení Firefox Hello Inovace čtyřicáté […]

Firefox 41 skrývá príma utilitku pro vývojáře Read More »

Novinky e-commerce

Novinky e-commerce 09/2015

Září opět prozářilo chmury okurkové sezóny. E-shopy se už intenzivně připravují na vánoční sezónu, která by letos mohla být i o čtvrtinu veselejší. Útratám nejspíše pomohou i uživatelé, kteří nejraději nakupují v pracovní době. Ostatně nyní je lze oslovit pomocí reklam Facebooku zacílených dle surfovacích návyků oslovovaných. Pokud Facebook vypadne, dá se z toho nemálo marketingově vymáčknout, jak ukazuje rumunské KFC. Jak se e-shop naopak dělat nemá, ilustruje Dan Dočekal. Zive.sk se pustilo do neveselé analýzy toho, že špatně uváděné ceny mohou skončit u soudu bez výhledu na šťastný konec. A Český košík roku zjišťoval, které vlastnosti e-shopů odrazují zákazníky.

Novinky e-commerce 09/2015 Read More »

Seznam.cz logo

Produktové inzeráty Seznam.cz – co to je a jak na ně?

Seznam.cz testuje a v polovině října 2015 naostro spustí nový inzertní kanál pro eshopy – tzv. Produktové inzeráty. Ty integrují jednotlivé produkty eshopů s výsledky vyhledávání pomocí feedů Zboží.cz. Preferenci výsledků určí vzájemná aukce maximálních cen za proklik – stejně jako na Skliku. Jak se na nový kanál slibující zjednodušení inzerce, zkrácení nákupního procesu a zvýšení konverze připravit?

Produktové inzeráty Seznam.cz – co to je a jak na ně? Read More »