SEO

Jak mi dupou králíci 2: čekání na Goobota

Výkonnost webu: pokračování lehce opozdilé V Jak mi dupou králici jedničce jsem zmapoval indikátory přitažlivosti www.danielberanek.cz pro vyhledávače. S pokračováním hodnocení úspěšnosti SEOptimalizace čekal na aktualizaci Google PageRanku. A čekal. A čekal. A čekal, dokud se z toho nestalo na čekání na Godota…. Indikátory …nesystematicky – bez vyprávění – všemi dostupnými prostředky ranky S-Rank zvýšen na 2/10 (15. …

Jak mi dupou králíci 2: čekání na Goobota Celý text »

Čekání na Goobota

Proč byl Google PageRank důležitý? PageRank měl 2 aspekty: skrytý PageRank hodnota webu v očích Googlu vypočítaná algoritmem zahrnujícím zasíťování s důležitými centry významu na netu a smysluplnost webu jako takového. Tato hodnota je přepočítávána v podstatě neustále, není přístupná očím pozorovatele, neustále mění konkrétní pozici webu ve vyhledávání; Google Toolbar PageRank což byla manifestace skrytého …

Čekání na Goobota Celý text »

Smisenka.cz seoptimální

Optimalizace Smisenka.cz Výchozí stav – alias bod 0 6. října – spuštěn web ranky dle (PAGERANK.JKLIR.NET) Google PageRank: 0/10; S-rank: 0/10; backlinky dle Google: 0; dle BacklinkWatch: 0; dle LinkDiagnosis: 0 na hlavní stránky i veškeré jiné stránky webu nulové pozice v SERP Google, Seznam, Bing na veškerá klíčová slova a jejich kombinace web je …

Smisenka.cz seoptimální Celý text »

Google Toolbar PageRank ne-Update

Google Toolbar PageRank (GTPR) je manifestací skrytého reálného PageRanku – té kouzelné formule: dle níž strejda Google preferuje weby, s níž se dala měnit mrva na zlato a jíž se zmíněný strejček snaží odmrvit za pomoci tučňáků a pand. Skutečný PageRank je aktualizován patrně v řádu hodin, zatímco Toolbar PageRank byl v poslední době aktualizován …

Google Toolbar PageRank ne-Update Celý text »

Jak mi dupou králíci aka výkonnost webu

Co, jak a proč? výkonnost tohoto webu – coby reflexe vlastního marketingu metodou večerní evaluace za pomoci zbytkového času a nástroji dle principu anything goes; abych ilustroval účinnost vlastních metod; Bod -1 tj. bod 0 – 1 měsíc pronajal doménu u Wedosu (dobrá cena), přiřadil ji CMS Webnode (snadný a efektivní) psal, formátoval, přepisoval web ad. SEO …

Jak mi dupou králíci aka výkonnost webu Celý text »