Antimarketing: jak vyhodit prachy a neprodat vůbec nic

Antimarketing: jak vyhodit prachy a neprodat vůbec nic Vím, vím – není to snadné – promrhat vlastní zdroje, nezískat vůbec nic a ideálně nasrat všechny spolupracovníky a zákazníky. Pokud se nebojíte tvrdé dřiny a jste odhodlaní, následujte těchto několik bodů na cestě k úspěchu, resp. neúspěchu. Postoj Postoj je vůbec nejdůležitější. I když není třeba hned …

Antimarketing: jak vyhodit prachy a neprodat vůbec nic Pokračovat ve čtení »

333 stříbrných stíhaček stáda copywriterova aneb inspirační zdroje

333 stříbrných stíhaček stáda copywriterova aneb inspirační zdroje Zřídla inspirace stylistického copywritingu Karel Kryl Franta Gellner artér TIMO Radůza Nšoči Akurat Divokej Bill Therapy? Fondy prodejních argumentů obchodního copywritingu David Ogilvy Dale Carnegie Robert Kiyosaki na špici a zbytek vlny populární až blábolivé ekonomie teleshopping Psycho-copy: ponor pouze se záchranným lanem a bandou šamanů, co …

333 stříbrných stíhaček stáda copywriterova aneb inspirační zdroje Pokračovat ve čtení »

Jak mi dupou králici aka výkonnost webu

Jak mi dupou králíci aka výkonnost webu Co, jak a proč? výkonnost tohoto webu – coby reflexe vlastního marketingu metodou večerní evaluace za pomoci zbytkového času a nástroji dle principu anything goes; abych ilustroval účinnost vlastních metod; Bod -1 tj. bod 0 – 1 měsíc pronajal doménu u Wedosu (dobrá cena), přiřadil ji CMS Webnode (snadný a …

Jak mi dupou králici aka výkonnost webu Pokračovat ve čtení »

Velká pětka webdesignu 2013

Velká pětka webdesignu 2013 Více responze Více zařízení, rozlišení a prohlížečů = více nároků na responzivní design – ten letos charakterizují: fixní záhlaví, klouzavá menu a nekonečné rolování hojnost velkoformátových obrázků ikonické a typografické hrátky web jedné strany minimalismus Více pixelů Na webdesing se chystaj hejna pixelů – po Apple Retině WQXGA+ displeje Sharpu, Samsungu a …

Velká pětka webdesignu 2013 Pokračovat ve čtení »