Google Toolbar PageRank ne-Update

Google Toolbar PageRank (GTPR) je manifestací skrytého reálného PageRanku – té kouzelné formule: dle níž strejda Google preferuje weby, s níž se dala měnit mrva na zlato a jíž se zmíněný strejček snaží odmrvit za pomoci tučňáků a pand. Skutečný PageRank je aktualizován patrně v řádu hodin, zatímco Toolbar PageRank byl v poslední době aktualizován …

Google Toolbar PageRank ne-Update Pokračovat ve čtení »

Antimarketing: jak vyhodit prachy a neprodat vůbec nic

Vím, vím – není to snadné – promrhat vlastní zdroje, nezískat vůbec nic a ideálně nasrat všechny spolupracovníky a zákazníky. Pokud se nebojíte tvrdé dřiny a jste odhodlaní, následujte těchto několik bodů na cestě k úspěchu, resp. neúspěchu. Postoj Postoj je vůbec nejdůležitější. I když není třeba hned vidět, určitě Vaše výsledky pošle ke dnu postupně. …

Antimarketing: jak vyhodit prachy a neprodat vůbec nic Pokračovat ve čtení »

333 stříbrných stíhaček stáda copywriterova aneb inspirační zdroje

Zřídla inspirace stylistického copywritingu Karel Kryl Franta Gellner artér TIMO Radůza Nšoči Akurat Divokej Bill Therapy? Fondy prodejních argumentů obchodního copywritingu David Ogilvy Dale Carnegie Robert Kiyosaki na špici a zbytek vlny populární až blábolivé ekonomie teleshopping Psycho-copy: ponor pouze se záchranným lanem a bandou šamanů William Seward Burroughs Jean Baudrillard Louis Althusser Robert Shea …

333 stříbrných stíhaček stáda copywriterova aneb inspirační zdroje Pokračovat ve čtení »

Jak mi dupou králici aka výkonnost webu

Co, jak a proč? výkonnost tohoto webu – coby reflexe vlastního marketingu metodou večerní evaluace za pomoci zbytkového času a nástroji dle principu anything goes; abych ilustroval účinnost vlastních metod; Bod -1 tj. bod 0 – 1 měsíc pronajal doménu u Wedosu (dobrá cena), přiřadil ji CMS Webnode (snadný a efektivní) psal, formátoval, přepisoval web ad. SEO …

Jak mi dupou králici aka výkonnost webu Pokračovat ve čtení »

Velká pětka webdesignu 2013

Více responze Více zařízení, rozlišení a prohlížečů = více nároků na responzivní design – ten letos charakterizují: fixní záhlaví, klouzavá menu a nekonečné rolování hojnost velkoformátových obrázků ikonické a typografické hrátky web jedné strany minimalismus Více pixelů Na webdesing se chystaj hejna pixelů – po Apple Retině WQXGA+ displeje Sharpu, Samsungu a dalších. Paralaxa Paralaxa je …

Velká pětka webdesignu 2013 Pokračovat ve čtení »