Zaslat.cz roste o Chytrý balík

Zaslat.cz, jednička srovnání přepravců, roste akvizicí dvojky ChytryBalik.cz. Už nyní má výhled na obrat 40 000 000 korun. Zaslat.cz odkoupilo 100 % konkurenta ChytryBalik.cz bez komentáře ceny.  Miroslav Michalko, CEO Zaslat.cz, říká: „Jedná se o další krok v posílení postavení společnosti a potvrzení našeho stabilního růstu. Jsme rádi, že současnou dvojku na trhu internetových přepravců …

Zaslat.cz roste o Chytrý balík Pokračovat ve čtení »

Novinky e-commerce 07/2017

Ověřeno zákazníky se dočkalo redesignu. Bannery umístíte už i na Zboží.cz. VISA se vydává na trestnou výpravu proti hotovosti. Reklamou Facebooku zacílíte i celou domácnost. Mall Group získala většinový podíl v Košíku.cz. Češi nakupují čím dál víc. ČOI kontroluje především problémové e-shopy. A v Česku roste sklad dalšího giganta e-commerce.

Smartsupp má nový dashboard

Smartsupp má nový dashboard, coby administrační a chatovací rozhraní. Krom nových technologií a čistšího vzhledu přináší i novou funkci Otevírací doba, která žádného komunikujícího nenechá na holičkách při náhodných přihlášeních do komunikátoru mimo klasické pracovní hodiny.

Novinky e-commerce 06/2017

S přicházející okurkovou sezónou by mnohý čekal útlum dění ovlivňujícího e-commerce, ale není tomu tak. Naopak. Mnohé novinky jsou předzvěstí trendů příštích, které dlouhodobě ovlivní podobu eshoppingu. Ať už to je implementace digitálních asistentů, změny vlastnické struktury většiny evropských skladů, zavedení bitcoinových plateb, zákaznické chování typu loajalita a odpovědnost vůči vyzvedávání objednávek, formování nového obra českého retailu či třeba nové možnosti cílení dynamického retargetingu.

Smartsupp podporuje hodnocení operátorů live chatu

Live chat Smartpsupp nabízí možnost hodnotit operátory live chatu. Provozovatel webového kecálka tak nyní může zpětně reflektovat reakci návštěvníků na konkrétní operátory. Z hlediska návštěvníka se po skončení livechatové konverzace zobrazí prosté rozhraní. Hodnocení konkrétní konverzace se spáruje s danou konverzací v sekci Historie a zapíše do Statistik. Smajlíci Velký smajl, Ničmoč a Škleboň jsou převedeni …

Smartsupp podporuje hodnocení operátorů live chatu Pokračovat ve čtení »

Novinky e-commerce 05/2017

Rostoucí teploty neprovázejí jen sílící emoce na poli politickém, ale i spousty změn v říši e-commerce. Těžké časy přicházejí na kamenný retail v Americe, jenž hledá optimalizaci nákladů v online řešeních. Mezi lidmi roste obliba platby kartou a kupodivu už ustupuje dobírka. Sklik nabídne cílení i dle toho, co zákazník sleduje na Streamu.cz. Lidé v létě nepřestávají nakupovat zcela – jen k tomu víc využívají mobilní zařízení. Odhalenibabise.cz sice nic neodhalilo, za to Počítárna.cz dokazuje, že elektronika se dá prodávat i v malém.

Novinky e-commerce 04/2017

Barvitost eshopových novinek si v ničem nezadala s proměnlivostí aprílového počasí. Platební neschopnost zlikvidovala dalšího hráče české e-commerce. APEK za celou scénu lobbuje na vládě. Společnost Otto využívá umělé inteligence k inteligentním nákupům. Aukro si věří na 10% podíl českého e-trhu. Velikonoční klid tentokrát neporušila ani Alza. Kolonial.cz zavádí dynamický pricing, MasterCard čtečku otisku prstů integrovanou přímo do karty. A Zboží.cz obměňuje výpis nabídek u produktu.

Zaslat.cz má nového provozního ředitele, Miroslava Slunečka

Brno – 26. dubna 2017 – Veškeré provozní záležitosti internetového přepravního zprostředkovatele Zaslat.cz přebírá Miroslav Slunečko. Jeho misí se stane posílení vztahů z business zákazníky, především z řad eshopperů, a další expanze nadějné přepravní firmy. „Tým Zaslat.cz v loňském roce dosáhl vynikajících výsledků a mým úkolem bude na ně navázat a rozvoj společnosti podpořit zejména …

Zaslat.cz má nového provozního ředitele, Miroslava Slunečka Pokračovat ve čtení »

Novinky e-commerce 03/2017

Jaro zabušilo na dveře nejen v doprovodu EET, ale u Rohlíků provázeno také cizineckou policií. Jarní láska Google ČR, APEK a Acomware přivedla na svět e-shopovou akademii expanze. Zato slovenská Štátna veterinárna a potravinová správa se rozhodla zatočit s prodejci potravin, kteří si dělají, co chtějí. Naopak Heureka se jala e-shopy ocenit cenami soutěže Shop roku 2016. A Amazon uprostřed tohoto ráje otevře nové logistické centrum.