Local Business SEO není jen pro lokální podniky. Já na něm třískám víc než hospoda pode mnou. A to je přitom skutečný lokální byznys.
SEO specialista a copywriter Daniel Beránek
Lokální SEO
Lokální SEO je fakticky širší označení aktivit spojujících firmu, značku a produkt s lokalitou. U každého zboží, u každé služby se dá zapojit lokální aspekt. Každý web lze spojit s regionem – a posílit:
- všeobecné SEO
- akvizici zákazníků nejen z cílené oblasti.
Local Business SEO je pak využití specifických prostředků k naplnění cílů lokálního SEO.
Local Business SEO
Local Business SEO umí využít potenciál všech vnějších zápisů, které spojují firmu s lokalitou. A nejen to.
Local Business SEO lze fakticky využít k mnoha dalším věcem:)
Chcete vidět Local Business SEO v akci? Jak eliminuje z. 1. strany SERP veškerou konkurenci? Zadejte jakémukoliv vyhledávači brand
SEO specialista a copywriter Daniel BeránekSEO specialista a copywriter Daniel Beránek
Využití Local Business SEO
- masivní obsazení první strany výsledků vyhledávání (SERP)
- markantní upozadění konkurence
- vytvoření pozice hegemona v SERP
Výhody Local Business SEO vůči obecnému SEO
- nabízí příležitost obsadit místa mimo organické výsledky – typicky nad nimi, vedle nich či zvýrazněné grafikou:
- firemní zápisy (Google Business Profile, Firmy.cz)
- výsledky firmy v mapách
- obrázky
- a další – kupř. Google generuje nad organickými i nad mapami sekci
Najít výsledky na webu
, která nabízí výsledky ze sociálních sítí (Facebook), z firemních katalogů (Firmy.cz), z mapových výsledků mimo Google Mapy (Mapy.cz) a z dalších webů
- krom toho mohou zaskórovat coby klasické výsledky vyhledávání
- vytěsňují výsledky konkurence
- posilují vnímání firmy coby významové entity v rámci toho, jakým způsobem pracuje s významem a výsledky Google