NOFOLLOW rozšíří SPONSORED a UGC
Odkazový atribut nofollow v očích Googlu rozšíří sponsored (pro reklamy, affiliate, výměnu linků) a ugd alias User Generated Content pro obsah, který na stránkách vytvářejí uživatelé daných stránek.
SEO: vše typu optimalizace onpage, off-page, technického a Local Business SEO; vč. updatů algoritmů Googlu, vývoje Chrome aj. indikátorů věcí příštích
Odkazový atribut nofollow v očích Googlu rozšíří sponsored (pro reklamy, affiliate, výměnu linků) a ugd alias User Generated Content pro obsah, který na stránkách vytvářejí uživatelé daných stránek.
Google 1. srpna 2018 přišel s aktualizací, která nejen způsobila propad mnoha produktově propojeným, či přímo affilácky zaměřeným webům, ale jejíž součástí bylo i zrušení nástroje Submit URL.
zjistil, že funguji jen na doporučení, zatímco web nepřitahuje ani návštěvnost, kterou by měl. Ale nic není problém: poté, co jsem nakopal klíčové slovo copywriter na Seznamu, se vzorově a dokumentovaně pustím do optimalililizace nabídky SEO.
Seznam Lištička asi neuzajme omladinu a internetově zběhlé – nicméně dobře poslouží seniorům, anglofobům i těm, kteří stejně nejdříve míří na Seznam, jeho Email a další služby.
Google jde do voleb – tedy do zprostředkování volební platformy. Začne polehoučku se záležitostmi pro prostinké typu SuperStar, pak začne rovnou monetizovat na obdobně postavených marketingových průzkumech a možná, že nakonec svůj Voting User Interface prolobbuje až do skutečných voleb.
Google Chrome Canary snese nový, silnější, a tudíž i rychlejší kompresní algoritmus Brotli.
Google přichází s novou fičurou – či snad spíš s novým zobrazením informací uživatele sdílených napříč službami společnosti. Nazvaná je lakonicky – Něco o mně. Aboutme.google.com nabízí tytéž informace co profilovka na Google+, přesto však je přehlednější a intuitivněji se konfiguruje, co a komu sdílíme.
Seznam.cz testuje a v polovině října 2015 naostro spustí nový inzertní kanál pro eshopy – tzv. Produktové inzeráty. Ty integrují jednotlivé produkty eshopů s výsledky vyhledávání pomocí feedů Zboží.cz. Preferenci výsledků určí vzájemná aukce maximálních cen za proklik – stejně jako na Skliku. Jak se na nový kanál slibující zjednodušení inzerce, zkrácení nákupního procesu a zvýšení konverze připravit?
Produktové inzeráty Seznam.cz – co to je a jak na ně? Read More »
Google začal v mobilním prostředí označovat výsledky vyhledávání novými ikonami – zelenou dává webům, které jsou mobilně vstřícné a šedou přeškrtnutou těm, které mobilně vstřícné nejsou…
Google rozděluje weby na mobilně vstřícné a nevstřícné Read More »
PageSpeed modul od Googlu je sice určen pro webové servery, důsledky jeho nasazení by však mohly potěšit různorodou skupinu internetových uživatelů: mobilní surfaře nervózně sledující FUP, desktopové surfaře pomalu rudnoucí od pomalu se načítajících stránek i majitelé webu platící za přenos dat. Pomocí PageSpeed by se šířka potřebného přenosového pásma mohla napříště redukovat o polovinu.