Copy

Copywriting a rozličné okolnosti tvorby textu a přístupu copywriterova k řemeslu svému vč. pár srand na úkor obecných nešvarů

Proč potřebujete copywriting? Prodeje, prestiž a přidaná hodnota!

Spousta firem jede v polospícím režimu. A jejich weby také. Tomu pak odpovídá řešení požadavků na texty: Maruško, napište nám tam nějakou novinku – Ty, Franto, vytáhni z produktových listů nějaký parametry a hoď je do tabulky. Web je v podstatě hotový a Vás napadá jen: Proč vlastně potřebuji copywritera a ten jeho copywriting? No, odpověď je prostá: shrňme ji třeba pod trojici prodeje, prestiž a přidaná hodnota.

Vánoční trhy: marže a umění prodat tisíckrát jinak

Cinkání vánočních zvonečků. Tváře zčervenalé od mrazu a svařáku. Vánoční pohodička a lidi pozvolně proudící… Ale taky návaly, přeřvávání trhovců, šrumec, neustálý příliv a odliv drobných a bankovek, bolavé nohy a argumentace až do ochraptění. Nejen to najdete na vánočních trzích – mnohdy vám dojde i to, co děláte celoročně špatně.

15 stupidit sračkoidních textů

Jó, číslíčko a výčet jinde opsaných, neustále opakovaných, bezobsažných, kreténských žvástů je dnes natolik populární forma, že coby příklad poslouží jakýkoliv, na který jste zrovna dnes narazili. Tahle stupidita klidně zaslouží číslo 1, 2 a 3. A jede se dál…