DOOM IV si pro nás chystá nejen labyrinty zlovolné korporace UAC, ale i návrat starého, dobrého Pekla samého…
Pro Instaluj.cz SEO specialista a copywriter Daniel Beránek:
DOOM IV: démoni nikdy neumíraj´
Bethesda v rámci své prezentace na konferenci E3 v Los Angeles potěšila nejednoho nostalgika FPS žánru. DOOM se nejen vrací s dalšími porcemi hnijícího masa, krve, labyrintu a řežby, ale také věrnější prvním dvěma dílům. Různé inovace tak doplní stará, dobrá motorovka i dvouhlavňová brokovnice.
Jaro 2016 probudí noční můru v podobě čtvrtého pokračování zakladatele žánru FPS i hrůzostrašných her DOOM. Fandové legendy dlouho marně čekali na novinku, jejíž předchůdce vyšel v roce 2004. DOOM 3 byl technicistně dokonalý, přesto jeho atmosféře cosi chybělo. I proto čtverka navrací zpět typické prvky v podobě motorové pily, dvouhlavňové brokovnice i temných pohrobků vzdáleně připomínajících původní příšerky vyvedené v pastelových barvách.
Na druhou stranu se Bethesda nevzdala ani high-tech prostředí labyrintů zlovolné korporace Union Aerospace Corporation, provedení zbraní i démonů ve stylu třetího dílu. To vše pak vyšperkovávají početně přítomné masakry zblízka, půlení démonů motorovkou a možnost vylepšovat zbraně.
DOOM se zpět navrací v podobě zábavně brutální a náročné střílečce z pohledu první osoby. Neúnavní démoni, neskutečně destruktivní zbraně a zběsilý úprk misemi vytváří základ tohoto FPS – ať už vyhlazujete hordy démonů v hlubinách samotného Pekla v single-playeru, nebo se snažíte přechytračit přátele v módech multiplayeru,láká nás Bethesda.Vývojáři chtějí komunitní tetelení kolem hry podpořit možností snadného vytváření vlastních misí pomocí nástroje SnapMap. Tento editor map umožňuje snadno kombinovat různé mapy, prvky jejich prostředí, nepřátele i zbraně přímo ve hře – a to bez komplikovaného rozhraní editace, jakýchkoliv pokročilých znalostí či dokonce trpělivosti:) Vytvořené mapy by měly jít sdílet i napříč herními platformami – v případě DOOM IV to tedy znamená mezi PC, PlayStation 4 a Xbox One.
Vývojaří při znovudobytí temných srdcí fanoušků DOOMu sázejí na kombinaci nostalgie, inovace, návratu multiplayeru, možnosti zbraňového upgradu, velmi snadného vytváření vlastních misí pomocí SnapMap a kampaní, v nichž se ani nikde neschováte, ani nenajdete chvíli klidu na regeneraci zdraví. Nakolik se jim nový DOOM skutečně povedl, již brzo uvidíme.