Co copywriter určo není?

Protože etalon pravdy, metafor a rétoriky nechápavý Google rád penalizuje v oblastech E-E-A-T a YMYL, vyčlenil jsem ze strašlivě seriózní nabídky copy až na úroveň osobně pojatého bloggu:

SEO specialista a copywriter Daniel Beránek

Disclaimer v jazyce sucharů: obsahuje obsah názorový či zábavný

Švestičky – nikoliv z vlastní zahrádečky

Co copywriter určitě není? Původce úchylek typu copywrighter/copyrighter (tohle přísámbohu už musí být zastaralé:))) či přiblblé fráze kreativní copywriter.

Copywrighter a copyrighter

Občas se najdou zpotvořeniny typu copyrighter a copywrighter. Když je uvidíte na webu copywritera, okamžitě zdrhejte. Jestliže takto kurví vlastní pojem, stejně se zachová i termínům svých zákazníků.

Kreativní copywriter

Je s podivem, v kolika vyhledávacích dotazech se objevuje KW kreativní copywriter. Ono spojení totiž banalitou dosahuje kamsi ke kovovému železu. A vsadím kecky na to, že lidi, co se jako kreativní copíci prezentují, budou s kreativitou těžce na štíru.

Co najdete v textu?