Protože etalon pravdy, metafor a rétoriky nechápavý Google rád penalizuje v oblastech E-E-A-T a YMYL, vyčlenil jsem ze strašlivě seriózní nabídky copy až na úroveň osobně pojatého bloggu:
Disclaimer v jazyce sucharů: obsahuje obsah názorový či zábavný
Švestičky – nikoliv z vlastní zahrádečky
Co copywriter určitě není? Původce úchylek typu copywrighter
/copyrighter
(tohle přísámbohu už musí být zastaralé:))) či přiblblé fráze kreativní copywriter
.
Copywrighter a copyrighter
Občas se najdou zpotvořeniny typu copyrighter a copywrighter. Když je uvidíte na webu copywritera, okamžitě zdrhejte. Jestliže takto kurví vlastní pojem, stejně se zachová i termínům svých zákazníků.
Kreativní copywriter
Je s podivem, v kolika vyhledávacích dotazech se objevuje KW kreativní copywriter. Ono spojení totiž banalitou dosahuje kamsi ke kovovému železu. A vsadím kecky na to, že lidi, co se jako kreativní copíci prezentují, budou s kreativitou těžce na štíru.
SEO specialista a copywriter Daniel Beránek: expert na výkonově orientované SEO, Local Business SEO, datový a technický copywriting a budování brandu.
Odborné know-how a zkušenosti:
komunikace a psychologie: Mgr. psychologie, Mgr. žurnalistiky a komunikačních studií, novinářská praxe
SEO, weby, síťařina: vlastní praxe od 2013, každodenní práce s WP aj. CMS, webdesign, technická optimalizace vč. výběru webserverů, úprav .htaccess, výběru hostingu a CDN aj.
IT security: několik let přispívání pro SOOM.cz: portálu o IT security a hackingu + zaměření i na IT security v další novinářské praxi
e-commerce: příprava měsíčníku Novinky e-commerce pro eshop developera Shopsys, vlastní copywriting a SEO pro eshopy
retail: vybudování, provoz, osobní prodej a všechny ostatní aktivity v rámci maloobchodních prodejen pro bratra, vlastní retail: opakovaná účast na vánočních trzích – viz. Vánoční trhy: marže a umění prodat tisíckrát jinak